07 Şubat 2022
İhracat süreçlerinde dijital dönüşüme başlamış olan şirketlerin, pandeminin yarattığı olumsuzluklardan daha az etkilendiği görülüyor. “Dijitalleşme” ihracat süreçlerinde potansiyel müşteri tespiti, satış, tüm sözleşme ve gümrük süreçlerinin dijital ortamda gerçekleştiği kapsayıcı bir kavram olarak karşımıza çıkıyor. Potansiyel müşteri tespiti B2B veri tabanları ve online websiteleri aracılığıyla gerçekleşti ve önümüzdeki yıllarda da bu uygulamanın artarak devam etmesi bekleniyor. D&B Hoovers gibi B2B platformlar aracılığıyla dünyanın her yerinden potansiyel müşterilere ulaşmak, günümüzde sadece büyük firmalar için değil, KOBİ veya mikro segmentteki firmalar için de vazgeçilmez bir yatırım aracı haline geldi.
04 Ocak 2022
CRIF Türkiye tarafından açıklanan Türk şirketlerin 2021 yılı üçüncü çeyrek ödeme performansları raporuna göre, Türk şirketlerinin yüzde 52’ye yakını ödemelerini zamanında yapıyor. CRIF Türkiye "Şirketlerin Ödeme Performansı" verilerinin Türk şirketlerinin pandemi sürecinin tüm olumsuzluklarına rağmen zamanında ödemeye büyük önem verdiklerini ortaya koyduğuna dikkat çeken CRIF Türkiye Ülke Müdürü Selim Tezel, alacaklarını iyi takip eden şirketlerin rekabette avantaj sağlayacağını söylüyor.
06 Eylül 2021
Birçok ülkede "kredi kayıt bürosu olarak faaliyet gösteren CRIF, Türkiye'de daha çok açık bankacılık ve dijital dönüşüme odaklanıyor. Kısa bir süre önce hayata geçirilen "Digital Next" ürünüyle kişi ve kurumlara özel çözümler sunan CRIF Türkiye, uzaktan müşteri edinimi konusuna da özel önem veriyor. CRIF Türkiye Ülke Müdürü Selim Tezel, "Türkiye, taşıdığı potansiyelle CRIF ülkeleri arasında önemli bir noktaya geldi. Açık bankacılık, teknolojik dönüşüm, digital onboarding gibi alanlarda önemli gelişmeler yaşanıyor. Biz de bu kapsamda Türkiye'deki yatırımlarımızı artıracağız." diyor.
26 Ağustos 2021
CRIF ve Dun & Bradstreet işbirliği kapsamında aralarında Türkiye’nin de olduğu 36 ülkenin katılımı ile hazırlanan “Global Payment Study 2021” raporu yayımlandı. Rapora göre, Danimarka 2020 yılında yüzde 88,6 oranıyla zamanında ödeme performası en yüksek ülke olurken, Türkiye yüzde 58,3 oranıyla 36 ülke arasında en yüksek zamanında ödeme performansına sahip sekizinci ülke oldu.
16 Ağustos 2021
Kurumsal dijital dönüşüme hız katmayı hedefleyen CRIF Digital Next, yapay zeka ile güçlendirilmiş teknolojisiyle şirketler ve tüketiciler için katma değerli içerik ve hizmetleri buluşturuyor.
İstanbul, 01 Mayıs 2019
CRIF Türkiye Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Mehmet Pişkin'in "Geleceğin Hikayesinde E-Ticaret Ekosistemi" oturumu konuşmacıları arasında yer aldığı Forum İstanbul 30 Nisan'da gerçekleşti.
İstanbul, 19 Nisan 2019
CRIF Türkiye İcra Danışma Kurulu Bşk. Didem Taner'in konuşmacılar arasında bulunduğu Eduplus 18. Yönetim Zirvesi 18 Nisan'da gerçekleşti.
İstanbul, 08 Şubat 2019
CRIF Türkiye Ülke Md. Selim Tezel, Kadir Has Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nin düzenlediği "Ticari Uyuşmazlıklarda Zorunlu Arabuluculuk" sempozyumunda "Ticari Alacakların Tahsilinde Yeni Çözüm Arabuluculuk" başlıklı konuşması ile katıldı.
İstanbul, 08 Mayıs 2018
15 Mart 2017’de yapılan basın duyurusu ile başlatılan ve halen devam etmekte olan teşvik projesine destek amaçlı, 2017 ve 2018 yılları içinde Kompass birçok konferansa, zirveye katılım sağladı. Ayrıca TİM bünyesinde bulunan İhracatçı Meclisleri ve sektörel birliklerin üyelerine yönelik çeşitli eğitim ve seminerler düzenlendi.
İstanbul, 02 Mayıs 2017
CRIF grup firmalarından KOMPASS Türkiye, Ekonomi Bakanlığı himayesinde ve Türkiye İhracatçılar Meclisinin (TİM) ana desteğiyle 28 Nisan'da gerçekleştirilen "Türkiye E-Ticaret Zirvesi"nde Altın Sponsor olarak yer aldı.